zaterdag 31 mei 2014

Case Mate Case - Review


Lieve allemaal,

Een aantal dagen geleden heb ik van de webshop Mobilefun.nl een super schattige case ontvangen om voor jullie te reviewen.

Mobilefun is een webshop met meer dan 5000 producten voor tablets en smartphones, waaronder dus ook hele leuke, mooie en handige cases voor allerlei verschillende smartphones. Zelf heb ik een Iphone 4S dus heb ik hier ook een case voor gekregen.

Case-mate Barely There Valentine - Sweetheart
Prijs: € 30,99 NU € 24,99
Dit is de case die ik heb ontvangen. Klik hier om naar de webpagina te gaan. Het hoesje is er ook voor de Iphone 5/5S en Samsung Galaxy S.

Toen ik de case ontving vond ik hem al direct leuk, ben gek op lichte pastel kleurtjes en vooral op roze. Het is een hard plastic hoesje.

De case sluit goed aan om het toestel en houdt alle ingangen goed open, zodat adapters en oordopjes er gewoon nog in kunnen. Ook de geluidsknopjes zijn gewoon vrij.

De case is dus van hard plastic, dat ik voor mij niet erg handig. Zelf ben ik niet zo handig met mijn telefoon dus hij valt regelmatig. Ik heb al eerder precies zulke hoesjes gehad, als ik dan mijn toestel liet vallen was het hoesje (negen van de tien keer) direct kapot. Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn telefoon nog nooit met zo'n hoesje erom kapot is gegaan *klopt af*. Voor mij is een silicone of rubberen hoesje veel handiger, maar dat kan voor jou natuurlijk heel anders zijn.
Hij is wel echt super schattig! Hier heb ik mijn zwarte Iphone 4S erin, zodat je het verschil even kunt zien. Zelf vind ik het hoesje beter passen bij een witte telefoon, vandaar dat ik foto's van mij oude Iphone 4 heb gemaakt.

Kortom, ik ben heel blij met de case! Hieronder nog even de plus en min punten.
Plus:
+ Sluit goed aan om de telefoon.
+ Super leuk printje op het hoesje
+ Houdt lekker vast
+ Houdt alle ingangen vrij
Min:
- Hard plastic, dus niet altijd val-bestendig

Zou jij  ook graag dit hoesje willen hebben of een ander leuk/handig hoesje? Surf dan snel naar Mobilefun.nl of klik hier!

Heb je nog vragen of wil je iets zeggen? Laat het dan even achter in de comments of mail mij naar BrigitteMariaMua@gmail.com.

Liefs,
Brigitte Maria

P.S. Voor de mensen die mij ook op Youtube volgen, sorry dat ik al zooooo lang geen video heb geüpload. Heb het afgelopen tijd zo druk gehad met school, werk, fotoshoots en videoshoots. Hierbij beloof ik dat er heel snel weer een leuk filmpje eraan komt!

Volg je mij trouwens al op Bloglovin'Youtube en Instagram?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten