zondag 15 juni 2014

My life in pictures - week #24

Lieve allemaal,

Deze week is ook weer voorbij gevolgen. Veel leuke dingen gedaan, met de nadruk op veel. Omdat ik het zo druk had is hij denk ik zo snel om gevolgen. Hé! Nu ik zo zit na te denken .. Over 2 weken heb ik vakantie! Maar goed, hieronder zal ik even vertellen wat ik deze week heb beleefd! Het zijn geen super mooie foto's aangezien ik ze gewoon snel snel maak met mijn iPhone.

♡ 1.  Maandag kwamen mijn schoonmoeder, schoonzus en nichtje naar Amsterdam om te winkelen. Kijk nou wat een schattige schoentjes m'n vriend zijn nichtje aan had!

2. Dinsdag zat ik model voor een meisje bij mij op de opleiding, zij ging haar master doen. Ik werd een sneeuwkat. Daarna ging ik direct door naar werk.

♡ 3. Woensdag stond ik al heel vroeg op om een bruidsmeisje te visageren en om haar haar te doen.
4. Zo kwam ze eruit te zien!
 5. Toen ging ik nog naar de tandarts, AAHHHH! Geen gaatje :). 's Avond at ik nog even mij lievelings pollo pizza en ging ik nog even naar de zonnestudio.
 6. Mijn vriend maakte nog een schattig logotje voor mijn blog.

7. Donderdag had ik op school abstracte grime les.
 
8. Vrijdag zette ik een nieuwe winactie online, klik hier als je wil weten wat erin zit en wat je kunt doen om kans te maken op dit pakketje.
9. Natuurlijk keek ik ook naar Spanje - Nederland. 

10. Zaterdag was mijn lieve zusje jarig.
11. 's Avonds gebruikte ik andere gezichts reiniging en verzorging dan normaal.

12. Zondagochtend ging ik werken en in de middag ging ik naar mijn vader, aangezien het papadag was. 

Kortom, het was weer een leuke week. Hebben jullie ook een leuke week gehad?

Liefs,
Brigitte Maria

Volgen jullie mij trouwens al op InstagramYoutube en Bloglovin'.

2 opmerkingen:

  1. leuke foto's! ik heb een heel fijn en gezellig weekend gehad met het hele gezin liefs x

    BeantwoordenVerwijderen