maandag 28 april 2014

Unboxing - PrettyBox april 2014

Vandaag was het dan eindelijk weer zover, ik heb mijn PrettyBox ontvangen! PrettyBox is een maandelijkse box die ik ontvang voor een bedrag rond de 14,- euro (ligt eraan voor hoelang je een abonnement afsluit). In deze box zitten 5 miniatuur of fullsize producten van high end merken.


Ik zal laten zien wat er deze maand in zit.

Als je de box open maakt zit er altijd een kaartje in met een verhaaltje over de inhoud. Aan de achterkant van het kaartje staan de producten op een rij, met daarbij de prijzen.

Het eerste product dat ik zag was het Ciaté nagellakje in de kleur 'Cocktaildress 062'. Het is een roodroze kleur met een erg leuke verpakking! De nagellak is full size en kost normaal gesproken € 9,95.

Daarnaast zat er er een mini lippenstift van Bourjois in die je aan je telefoon kan hangen. Aangezien niemand meer iets aan zijn of haar telefoon kan hangen, kan het natuurlijk ook gewoon aan je sleutels. Deze lippenstift is in de kleur 25, het is een beetje een bruin/rode kleur. Het is een miniatuur product en kost normaal € 2,95.

Het allerlaatste product dat erin zat was de Ciaté Emerald Manicure Kit. De kit bevat een Groene nagellak, een potje met glitters, een nagellak flesje met parels, een buisje met fluweelpoeder, een trechtertje en een kwastje. Met deze kit zou je dus allerlei verschillende nagels kunnen maken. Deze kit is fullsize en kost normaal gesproken € 27,00.

Dat wil dus zeggen dat er voor € 39,90 aan producten in deze PrettyBox zit. Toen ik de box open deed vond ik het vreemd dat er maar 3 producten in zaten. Maaaaar, er zitten in de Ciaté kit natuurlijk meerdere producten.

Kortom, ik ben tevreden en happy met de box van deze maand!
Zou jij ook maandelijks de PrettyBox willen ontvangen, wil je het gewoon voor een maand proberen of  wil je het iemand cadeau doen? Kijk dan eens op de website van PrettyBox.

Wil je een review van één van deze producten? Schrijf dat dan even in een comment hieronder. 

Liefs,

Brigitte Maria

Volg je me trouwens al op Instagram en Youtube?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten