donderdag 22 mei 2014

SUPER STUDS - EERSTE SAMENWERKING

Lieve allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een zakje studs ontvangen van de webshop Superstuds om een DIY van op te nemen. Het filmen vond ik nogal lastig, dus besloot ik een artikel erover te schrijven. In dit artikel zal ik meer vertellen over Superstuds.nl en laat ik zien hoe makkelijk je de studs kunt bevestigen. 

Superstuds.nl is een webshop die sinds januari dit jaar bestaat. Superstuds biedt veel meer verschillende producten aan. Bijvoorbeeld spikes, gekleurde studs, studs in aparte vormpjes & accessoires voor zeer redelijke prijsjes. Zelf heb ik een zakje gouden studs ontvangen.

Om te laten zien hoe je de studs bevestigt ga ik een vintage Levi's shorts gebruiken. Deze heb ik een aantal jaar geleden bij de Episode of Zipper in Amsterdam gekocht. Ik denk dat ze deze nog steeds daar wel verkopen. Je kunt Superstuds eigenlijk op ieder kledingstuk bevestigen. 

De studs ga ik in een rijtje bij de zak bevestigen.

De studs hebben puntjes die je door de stof heen moet drukken. De puntjes die aan de andere kant van de stof uitsteken, buig je om. Dit doe ik met een mesje, met je vinger is niet aan te raden bij deze studs. Deze studs zijn heel puntig, sommige andere Superstuds zijn wel om te buigen met je vingers.

De puntjes steken door de zak heen, dus buig ik ze om.

Als ze naar binnen gevouwen hebt, zit hij stevig vast. Als de stud toch niet naar wens zit kun je deze gemakkelijk weer verwijderen door met het mesje de puntjes terug te vouwen.

Dit is het eindresultaat. Je kunt de studs natuurlijk plaatsen zoals jij het zelf leuk vindt!

Wil jij nou graag Superstuds bestellen? Surf dan snel naar http://www.superstuds.nl. Als je voor 21:00 besteld, worden ze de volgende dag (zonder verzendkosten) verzonden, dus binnen 48 uur bij jou thuis. Je kunt er ook voor kiezen om de studs op te halen in Purmerend of Amsterdam, mail Superstuds.nl dan even.

Heb je nog vragen of wil je iets zeggen? Schrijf het dan even in de comments of mail mij naar BrigitteMariaMua@gmail.com.

Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij al op Bloglovin'Instagram en Youtube?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten