dinsdag 20 mei 2014

M.A.C. Maleficent

Lieve allemaal,

HOE TOF IS DIT?! Vanmiddag heb ik een persberichtje ontvangen over de nieuwe limited editon lijn van MAC, namelijk Maleficent. Maleficent is een film, een live-action remake van de Walt Disney animatiefilm Doornroosje. De release van deze film is 28 mei.

Heel tof dat MAC weer een limited editon collectie krijgt van een Disney film! 7 Juni zullen de producten verkrijgbaar zijn. Hieronder zal ik even alle producten laten zien en de prijzen vermelden. 

- Prep + Prime Highlighter, € 27,50

- Nagellakjes €16,00
Uninvited | neutral nude with slight pearl
Flaming Rose | True Red
Nocturnelle | black-as-night black

- Valse wimpers €12,50

- Beauty Powder €27,50
Neutral | Soft peachy pink

- Sculpting Powder €22,00
Sculpt | Soft taupe matte

- Eyeshadow Quad €41,00
Ground Brown | Dirty deep brow (matte)
Conctrete | Muted taupe brown (satin)
Carbon | Intense black (matte)
Goldmine | Intense gold with shimmer (frost)

- True Love's Kiss €19,50

- Pro Longwear Lipglass €18,50

- Pro Longwear Lip Pencil €19,50

- Penultimate Eye Liner €22,00
True black

- Eye Brows €18,00
Light taupe ash blonde

Zelf zou ik heel graag de lippenstift willen, ik heb nou eenmaal een lippenstiften verslaving ..

Vanaf 7 juni zijn de Maleficent producten verkrijgbaar bij de MAC Pro store en via Maccosmetics!

Wat zouden jullie graag willen hebben? Heb je nog vragen of wil je iets zeggen? Schrijf het hieronder bij de comments of mail mij naar BrigitteMariaMua@gmail.com.

Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij al op Bloglovin'Youtube en Instagram?

1 opmerking: