maandag 19 mei 2014

CATRICE - 250, MATT ABOUT PINK


Lieve allemaal,

Vandaag was ik bij de Kruidvat om te kijken of het ''Undress Me Too'' palette van MUA er alweer was, maar helaas .. Nog steeds niet. Natuurlijk kon ik het weer niet laten om toch iets anders mee te nemen. Ik stond een paar Catrice lipsticks te swatchen en toen zag ik deze super leuke matte kleur. Het is de Ultimate Colour in 250, Matt About Pink, een matte koraal/peachy kleurtje. Heel leuk voor de zomer. Ik persoonlijk ben meer van de matte lipsticks, ben niet zo van de glansjes, glitters of glossjes. Daarnaast houd ik ook van felle en aparte kleurtjes en beschrijft ''Matt About Pink'' mij echt perfect, dus deze kon ik niet laten liggen!

Deze lipstick is totaal niet nieuw en is al sinds vorig jaar in het vaste assortiment. Maar het is nooit te laat om producten te testen. Dus als je na het lezen van dit artikel geïnteresseerd bent, kun je hem kopen bij de Kruidvat op Trekpleister voor €3,99.


De Ultimate Colour lipsticks hebben een zwarte verpakking, waar ik persoonlijk wel van houd, zwart is altijd goed. De lipsticks zijn erg gepigmenteerd, dit zul je hieronder op de foto's ook zien. Catrice verhoogd haar prijzen regelmatig, maar gelukkig blijven de lipsticks even goedkoop.



(Let niet op mijn uitgedroogde huid en lippen). YEAH, een mooie, felle, koraalroze lipkleur! Mijn lippen drogen er totaal niet extra van uit, wat sommige matte lipsticks dus wel doen. Hij voelt super zacht aan, droogt niet uit en is super intens van kleur. Hij blijft nog redelijk lang zitten ook, hij heeft mijn avond eten redelijk overleefd.

Voor dit prijsje ben ik zeeeeer tevreden over Matt About Pink! Had niet gedacht dat ik er zo blij mee zou zijn, ik denk zelfs dat hij tot mijn favorieten gaat behoren.

Heb je nog vragen of wil je iets zeggen, schrijf dat dan bij de comments of e-mail mij naar BrigitteMariaMua@gmail.com.


Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij al op Bloglovin'Youtube en Instagram.

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kleurtje! Mooie productfoto's ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem zelf laatst ook gekocht, het is een hele toffe kleur :) Mooie foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen