donderdag 17 juli 2014

TAG - 20 things you may not know about me

Hi allemaal,

Al een aantal keer zag ik deze tag langs komen waarin je 20 dingen over jezelf vertelt die niet veel mensen weten. Zelf vind ik het heel leuk om van andere mensen te lezen, hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Ik ben 20 jaar.

2. Ik kan heel goed zwemmen, heb alle zwemdiploma's die ik kon halen behaald. Daarnaast heb ik vanaf dat ik jong ben al op wedstrijdzwemmen gezeten.

3. Ik ging van de basisschool af met een VWO-advies, haalde uiteindelijk na 6 jaar mijn HAVO-diploma, volgde één jaar een HBO-opleiding en volg nu een MBO-opleiding om te kunnen worden wat ik graag wil.

4. Ik zou ook graag les willen geven aan kleine kinderen.

5. Ik heb heel veel broers en zussen, zet je schrap: 2 broers, 1 zus, 2 zusjes en 2 broertjes, waarvan 1 volbloed broer en 1 volbloed zusje.

6. Ben al vaker benaderd om modellenwerk te doen, maar ik kan niet poseren voor een camera en kan niet lopen op een catwalk.

7. Ik heb een engeltje op mijn schouder.

8. Ik kan slecht tegen slaap te kort en ben geen ochtend mens.

9. Ik wil niet mijn hele leven in Nederland wonen.

10. Als ik alles op een rijtje heb over een paar jaar, wil ik graag een kindje. Vroeger, toen ik een jaar of 10 was, wilde ik kinderen voor mijn 20e, dat is 'm (gelukkig) niet geworden, haha!

11. Bijna mijn hele leven lang heb ik gezegd dat ik arts wilde worden, maar ik val flauw als ik zelf een prikje krijg.

12. Ik ben een echte dierenvriend. Vroeger hadden wij veel dieren, ik heb een eend opgevoed die dacht dat ik zijn moeder was.

13. Ik wil een dwergvarkentje, alleen mijn vriend niet.

14. Ik eet heel veel, veel meer dan mijn vriend, maar word niet dik.

15. Uitstellen is mijn tweede naam.

16. Ik kan heeeeeel erg stressen om niks.

17. Als ik je niet goed ken, praat ik niet veel. Als ik je wel goed ken, kun je beter oordopjes kopen.

18. Ik houd van reizen.

19. Treuzelen is mijn derde naam. Nee, besluiteloos is mijn derde naam. Ik kan een half uur in een winkel twijfelen of ik een shirtje wel of niet koop.

20. Vroeger werd ik gepest.

Extra fact. I love my life.


Als jullie het leuk vinden kan ik over een tijdje weer een '20 facts about me-tag' doen. Had namelijk nog 20 dingen kunnen schrijven!

Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij al op Bloglovin'Youtube & Instagram?

3 opmerkingen:

  1. Superleuk om te lezen! Veel broers en zussen heb je zeg, gezellig :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Grote families zijn hartstikke leuk en gezellig (vind ik). En ik herken mezelf in veel dingen haha! X

    BeantwoordenVerwijderen