woensdag 13 augustus 2014

Review - Flormar Nailpolishes

Lieve allemaal,

Zoals sommigen van jullie wel zullen weten ben ik afgelopen weken in Turkije geweest. Aangezien Flormar een Turks make-up merk is, kon ik er deze vakantie niet omheen! Sommige producten waren dan ook een stuk goedkoper dan in Nederland, waaronder de nagellakjes. Wil je weten welke kleuren ik kocht en voor hoeveel geld? Lees/kijk dan snel verder.

De nagellakjes schelen allemaal meer dan €2,- met de Flormar nagellakjes in Nederland. De normale lakjes kosten in Nederland €2,95 en de andere lijnen €3,50. In Turkije kosten alle lakjes 2,25 TL. Wat inhoudt dat ik per lakje €0,79 heb betaald! Spotgoedkoop dus!
Cotton Candy - Supershine. Een zacht roze kleur met 'supershine'. De supershine zie ik niet zo, maar mooi is hij wel en dekkend ook! Één laagje is genoeg.
M126 - Supermatte. Bij deze heb ik vals gespeeld .. Ik had de foto al gemaakt toen hij nog nat was, oops. Nu kunnen jullie niet zien dat hij eigenlijk matte is. Maar jullie kunnen wel zien dat hij 'super' is, haha. Ook deze dekt prima met één laagje.
L501 - Light Summer. Over deze ben ik minder tevreden. Dit lakje heeft geen goede dekking. Op de foto kun je zien dat hij na drie laagjes nog steeds niet heel goed dekkend is, alhoewel het volgens mij wel bij dit lakje hoort.
Baby Blue. Baby Blue is een super leuk baby blauw kleurtje en weer goed dekkend.

Bluish Green. Een mintgroene kleur met een goede dekking.
Dat waren de eerste vijf kleurtjes.

Pluspunten: Goede dekking, leuke kleuren.
Min Punten: Light Summer, L501. Magere dekking, kleur pakt ook iets anders uit dan verwacht.

Plus Quartz - Ivory. Een goed dekkende nude kleur. Staat netjes en verzorgd, draag hem op het moment op mijn nagels :).
Jelly Look - Salmon Pink. Een peachy kleur, leuk voor de zomer. Dekt goed, het nadeel is dat het kwastje vrij dik is en dus lastiger aanbrengt aangezien ik smalle nagels heb. 
Op vakantie in Turkije droeg ik deze kleur ook met veel plezier. 
Beauty Toys - Frog Prince. Deze laatste kleur hebben jullie misschien ook al gezien via Instagram, aangezien ik deze ook al heb gedragen. Fijne nagellak, brengt prima aan en heeft weer een goede dekking. Hij lijkt misschien als je snel kijkt een beetje op Bluish Green, maar er is wel duidelijk verschil tussen de twee.
Fel groen is hij, i love it.

Dat waren de laatste drie kleurtjes.
Pluspunten: Alweer goede dekkingen, mooie kleuren.
Minpunten: Salmon Pink heeft een breder kwastje waardoor aanbrengen iets lastiger is, maar de kleur is erg mooi.

Kortom, ik ben helemaal tevreden met deze aankoopjes. Flormar vind ik sowieso een prima (budget) merk en de nailpolishes ben ik al helemaal gek op. Tenslotte heb ik maar €6,32 betaald voor super goede lakjes, waar ik in Nederland minstens het dubbele voor zou hebben betaald.

Wat vinden jullie van Flormar? Ben jij ook zo gek op de nailpolishes?

Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij al op Bloglovin'Instagram & Youtube?

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lakjes en wat fijn dat je ze zo goedkoop hebt weten te bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind ze alemaal erg mooi! Ik heb nog geen enkel lakje van Flormar daar moet maar is snel verandering in komen. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn zusje zeurde dat ik teveel winkels in wilde, waardoor ik de Flormar moest laten gaan, daar baal ik nu ECHT van! Zulke gave lakjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie kleurtjes, spijt dat ik er niet meer gekocht heb toen ik in Turkije was, maargoed dan maar een keer naar Amsterdam :)

    BeantwoordenVerwijderen