zaterdag 19 juli 2014

Kiko - Velvet Mat Lipstick 607

Lieve allemaal,

Zoals je in de afgelopen "Kiko clics 04 system oogschaduw palet" review al konden lezen, ben ik laatst naar Barcelona geweest. In Barcelona is een Kiko winkel waar ik een aantal spulletjes heb gekocht waaronder ook deze mooie lippenstift. Dus even een heel kort reviewtje!

Ik viel eerlijk gezegd bij deze lipstick voor het hulsje waarin de lippenstift zit. 
Persoonlijk vind ik goud gewoon heel mooi en luxe staan. Vandaar dat ik de verpakking erg mooi vind voor een budget merk. Het hulsje openend als je aan de bovenkant drukt, dan komt de stift er aan de onderkant uit. Het doet mij een beetje denken aan Chanel lipsticks.
Er waren allerlei verschillende soorten lipsticks, maar ik koos voor de velvet matte lijn. Matte lipsticks vind ik gewoon wat fijner, omdat ze beter blijven zitten.
Deze rode kleur in 607 vond ik super mooi. Thuis had ik ook nog niet zo'n kleur in mijn stash liggen. Nouja, waarschijnlijk wel, maar niet van Kiko, haha!
Jeeeej, prachtige selfie .. Not, haha. Zo ziet hij er dus uit op mijn lippen. Hij brengt goed aan, niet stroef zoals sommige matte lipsticks hebben. Hij dekt niet direct heel goed, ik moest wel een paar keer erover heen, maar dat is opzich niet erg.
De lipstick blijft niet super goed zitten, maar wel redelijk. Deze foto was na 2 uur en het avond eten genomen. Dus het is niet slecht, maar ik ben ook niet verrast.

De Kiko Velvet Mat Lipstick kost €6,90 en is verkrijgbaar bij alle Kiko winkels en via de website van Kiko.


Natuurlijk hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Ik zit nu in Parijs dus ik reageer pas morgen op mogelijke reacties!

Liefs,
Brigitte Maria

Volg je mij al op Bloglovin'Instagram & Youtube?









9 opmerkingen: